مقدمه ای بر دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیجیتال مارکتینگ از غارنشینی تا امروز

از زمانی که زندگی غارنشینی داشتیم و پنجه خرس را به گوش ماهی تبدیل می کردیم، همیشه سعی داشته ایم وقتی جامعه تشکیل دادیم به بازاریابی ادامه دهیم و پیام های بازاریابی خود را توسعه دهیم تا رسیدیم به اینجا که بزهای خود را از بالای صخره ای در بیابان در شش هزارسال پیش می فروختیم.

ما فریاد می زدیم و پیامی منتشر می کردیم.خطاب به جمعیت های رهگذر مبنی بر اینکه چرا بزهای ما بهتر از دیگران است. ما فواید بز ها را نیز توضیح می دادیم اینگونه که برای شما شیر، پنیر و گوشت فراهم می کنند و .

یکی از فناوری های بازاریابی در آن دوران این بود که دستان خود را دور دهان خود می گرفتیم و صدای خود را بلندتر به گوش دیگران می رساندیم. ما پیام های ویژگی ها و فواید بزهای خود را با فریاد زدن به گوش دیگران می رساندیم و منتظر می ماندیم تا سکه های طلا به سمت ما غلت بخورند. وقتی درآمد ما از این راه متوقف می شد، بایستی به راهبرد،‌ خصوصیات،‌مزایا و محل بلند دیگری فکر می کردیم و روش های پیام رسانی را بازسازی می کرد.به طرف مقابل خود بفهمانیم که این تبادل کالا برای او هم منافعی به دنبال دارد.

 

در بازاریابی سنتی چه میکنیم؟

مقدمه ای بر دیجیتال مارکتینگ

  ,های ,پیام ,دیگران ,بزهای ,بازاریابی ,    ,خود را ,به گوش ,دیگران می ,گوش دیگران

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور علامه حلی۵ وبلاگ شخصی کیومرث کیمیایی یک جنین بیست و چند ساله فرازاسپرت Farazsport مجله ای برای زندگی خرید اینترنتی درب ضد سرقت ارزان زومیت مگ | دنیای فناوری قیمت آنلاین تجهیزات آی تی طراحی سایت آرکا