ما می دانیم که رسانه بازاریابی سنتی گران است. یکی بزرگترین تعجب هایی که بیشتر کسب و کارهای جدید دارند هزینه انجام دادن آنهاست. هزینه انجام دادن یک کار چاپی ساده، مانند چاپ بروشور یا ارسال کارت پستال برای افراد در یک ناحیه جغرافیایی مشخص است.کسب و کارها خیلی به ندرت  پول کافی برای بازاریابی هزینه می کنند، که در نتیجه به ساختن بازشناخت نام یا تصویر ذهنی نام تجاری موفق نمی شوند.

در دنیای رسانه های سنتی شما غالبا بابت نگاه کردن ها یا مواد چاپی هزینه می کنید. هر اندازه تعداد افرادی که می خواهید در دسترس شما قرار گیرند بیشتر شود به همان اندازه هزینه شما افزایش می یابد.

ابزارهای بازاریابی سنتی شامل موارد زیر است که هر کدام جای بحث دارد و قبل از توسعه اینترنت و حتی امروزه نیز از جایگاه مهمی برخوردار است و لازم که در کنار بازاریابی دیجیتال نگاهی به این ابزارها برای فعالیت های فروش خود داشته باشیم. هنوز هم بسیاری از مشتریان تمایل دارند از طریق ابزارهای سنتی با کسب و کار دیگران آشنا شوند به همین دلیل نباید کامل حذف شود.

در بازاریابی سنتی چه میکنیم؟

مقدمه ای بر دیجیتال مارکتینگ

سنتی ,بازاریابی ,هزینه ,کسب ,دارند ,دادن ,بازاریابی سنتی ,کسب و ,انجام دادن ,هزینه می ,که در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tourist Guide.Seyed Ali Mohammad Hosseini کلش رویال ایران مبین دلربایی sanaye2 روزمرگی های یک دانشجوی روانشناسی املاک ارم ماسال Bts and Blackpink علیرضا معتمد وبلاگ شخصی سینا جوادی قاری قرآن محمدحسن نوروزی منش